Tenderness!!!

GAAAAH vilken fruktansvärt  DÅLIG film...
herre jisses alltså snacka om att man vart LURAD på trailern... ooh den såg så bra ut.. eeh men fan så KASS den var.. ja men hej jag e en psykopatiskt mördare jag blir nu frisläppt.. sen får man följa honom i hela filmen när han reser runt i en bil o gör INGENTING för att senare  pga att en tjej slänger sig i sjön mitt framför honom som inte kan simma o dör..  så åker han in igen för han hör hemma i fängelse enligt polisen..
så nu SLIPPER ni göra samma jävla misstag som jag gjorde nyss o slösa bort 1 timma o 36min av ert liv på o se en totalt VÄRDELÖS film..

USCH säger jag bara.. =/





Värdelösa film.. Se den INTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0