The book of Eli!!

The book of Eli!!!



Helt okej film faktiskt  =) men vart väldigt fundersam i början om va sjutton den handla om.. trodde de skulle va en typiskt slaktar action film men de va de ju inte =P Hehe..
vet inte redigt om man kan kalla de thriller heller hehe kan inte redigt placera genre på den.. =)
en liten blandning av allt tror jag.. förutom komedi då.
ett fint sätt att sända budskapet på för våran tro lr hur jag ska säga.. fast känns nästan som om jag avslöjar en hel del om filmen om jag skriver så men vet inte heller jag ska besrkiva de på ett annat sätt för att få er o förstå..
invecklat värre hehe..

men den va helt klart se värd.. =)


VInk o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0