trött o godnatt!!

TRött trött e jag hehe..
dagen har vare underbar.. solen har skine o den har tillbringats vid sjön med min underbara familj o vänner =P
filmjade dock bara när joel badade lite snabbt va ju ingen  som va snäll o erbjöd sig filma när jag o arvid badade.. =(
visserligen bad ja ingen filma men iaf.. tyckte de va lite dåligt =/

har kollat ncis avsnitt hela kvällen har snart malt igenom en säsong =P på mindre en en vecka e de illa då? =D haha..  har ett avsnitt kvar nu av säsong fyra =)  o ögonen går i kors.. =P
o mitt skavsår värker värre en någonsin..
hm e nästan så jag hoppas på lite regn imorgon så de blir lite lättare o andas lr va man ska säga.. ganska VARMT ute just nu.. fast vi ska ju inte tala om vad de e här inne.. hmm lite smått bastu..
tror de blir o ha på fläkten inatt.. annars svettas jag nog bort.. =P
saknar huset som in i fn då man kunde blåsa ur de rejält med AC:n o de kan man ju inte redigt här i lägenheten.. o inte heller kan man öppna balkongdörren för  antingen röker kärringen lr så står de två idioter t invandrare nere vid trappuppgången o ska röka.. så röken stiger uppåt o IN t oss.. HATAR!! tål inte rök mår illa konstant HELA tiden.. hatar folk som röker inte tänker längre än näsan räcker.. blir GALEN!!!
nähä nu ska jag ta mig nått kallt o dricka plåstra om min fot o kolla på sista avsnittet ncis för säsong fyra =D

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

håller med fullständigt! vi får ha fläktar här inne på sommaren, för vi kan inte ha fönstrena öppna för då sticker katten. han är inte rädd om livet, inte. :( humpf.

som skönt ät, röker de inte så ofta här.

pöss på dig!



och ja, det skulle ösregna heela fucking dan imorn, so din önskan blir sann.. :) (då kasnke de ger fan i o röka också, ingen vill ju gå ut i regn..)

2010-06-07 @ 00:00:21
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

du är nominerad! snart kommer det ett inlägg med det i, så attt du kan börja ragga röster. :P

2010-06-07 @ 00:21:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jajamänsan, denna gången är det ragga röster som gäller. du som har FB (väl..?) kan ju ragga både på bloggen, och där. :) och bdb? :P pöss

2010-06-07 @ 11:53:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0