Arvids 1årsdag!!

Här kommer bilderna från Arvids 1årsdag som jag har lovat ett tag nu.. men tog många många fler plus att jag filmade med.. men lägger inte upp de här =P




Tårtan som jag gjorde inte världens snyggaste då men den dög =D




Första presenterna =D



men de va ju kortet som va mest roligast o tugga på =D



ser ju ut som att han slår Våffland i huvudet men de gör han inte.. plus att det är Erik som håller i klubban =P



Andra omgången  paketer har anlänt =D




Stoor paket =D



Tårta i fulla lass =D  (filmade oxå)



o tok trött blidde man efter att ha ätit tårta =D




Sen efter tuppluren så kom morfar moster o gammelfarmor på besök då fick man ett rejält paket =D




så där ja en läragåvagn.. hm men ja tycker de verka mer som om han vill tugga på den jag =P



går ju bra det här?? =D




Efter att ha skitat ner sig jätte rejält blev de o byta kläder o ta lite fina 1års foton.. =D




mamma tog måååånga kort så man blev ju redigt trött =P



se ja kan ju nästan le =D hehe..




sen avslutade man dagen med o åka lite i den nya vagnen men ja rymdes knappt =P




och PANG så vart man så där trött igen =P men nu sover han för natten =D





Arvid 1 år har skrive på ballongerna själv =D




Kommentarer
Postat av: EvaPeva

åh gih vilka härliga bilder! :D söt han är <3

2010-03-02 @ 10:29:56
URL: http://xjoelsmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0