efterlyst!!

har kollat på efterlyst o blir ju bara förbannad..
hur fan e somliga funtade?
en 21årig ynglig ser en 73årig gammal gumma ligga på backen o kan inte ta sig upp sj.. han e snäll o hjälper henne upp o börja följa henne hemmåt men sedan drar han iväg henne ner i en skogsdungen o trycker ner henne på backen o våldtar henne?

va fan e de för fel i huvudet på en sån??
stora jävla fel iaf.. ååh ja trodde ja skulle explodera av ilska.. förbannade sjuka jävel.. avrättas på stört lr oxå plågas resten av livet borde han få göra?

ååh blir ju så arg så ja vet knappt va ja skriver men måste ventlilera mig lite..

nu ska ja försöka sova..





Vink o över!!

Kommentarer
Postat av: Donken

WTF! sjuk i huvet killejäveln!

så GÖR man för faaan inte! gha!



svar: mja mjo, sen ska man ju inte vara alldeles för curlig heller, de ska ju veta var gränsen går när de blir äldre. nån bortskämd unge vill jag inte att hans ka bli.. :(

och ee, de va faktiskt lasse som påpekade att jag curlar honom när jag sitter med honom i famnen för att få honom att somna. det gör jag ganska ofta.. men idag har han somnat ändå. trött stackarn. :( pöss

2010-03-04 @ 20:03:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0