=(

e så fruktansvärt trött o besviken på hur någon som ska föreställa sig en av sina egna ska hålla på så här mot en..
e de tacken för allt jag har gjort mot dig?
efter allt som hände för över ett år sen? e de så här du vill fortsätta o ha de? =O
e de så här du vill att jag ska må? *ledsen o gråter *

Förstår verkligen INTE hur fan du tänker.. tänker du överhuvudtaget? =O

helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig i mitt soffhörn o gråta.. men de hjälper ju inte direkt..  =(
så vet inte redigt vad jag ska ta mig till.. =/

vet inte om ja någonsin mer orkar ta mig upp ur den här depritionen...
jag har hamnat nere på botten igen..

kommer ja verkligen orka ta mig upp igen?
kanske efter att man flyttat här ifrån men innan? tror inte de tyvärr.. =/


nu ska jag gå o kolla på mannen som kan tala med hundar lr va de heter programmet..
för orkar inte sitta här mer.. blir bara ännu mer deprimerad över hur folk bara jaha o vem bryr sig..






Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Meen.. Vad har hänt då ? :(

2010-03-22 @ 22:36:32
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: A

hej :D

va gärna med och tävla om att bli dagens blogg,

hos mig ;]

2010-03-23 @ 11:59:10
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes tävling pågår :)

Mm förstår.. Hoppas verkligen det blir bättre snart !

2010-03-23 @ 20:40:23
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0