hur fan kan man? =O

godkväll men de känns som mitt i natten med tanke på nattens sömn som var.. =P

men de va de värt har inte haft så roligt på länge va ÄNTLIGEN o hälsade på Eriks kompisar i Vislanda ^^
mkt trevligt så de va =D

o nu har man komme hem där ifrån sov över där.. =P
Drack lite de va inte igår så oj oj haha..
nu har man tittat på INSTÄNGD två.. =O
eeeh äcklig film.. =S förstog ännu mindre i slutet hoppas verkligen de kommer en trea så jag får en förklaring t varför? =O






nu till o AVREAGERA sig lite..

jag är så FÖRBANNAT trött på att de HELA tiden ska hållas på så här.
VARJE gång hon kommer  så börjar du.. VARJE gång VARFÖR??
skönt att man for bort i helgen men ändå inte hade kanske behövt stanna hemma?
ååååh *exploderar*

anyway.. *suck*
jag är INGET barn längre.. jag är MYNDIG!!
ska jag behöva skaffa ett papper som BEVISAR de oxå som säger att jag har INGEN som helst skyldig het o berätta för dig vart jag ska åka o inte.. förstår inte hur du har mage o yttra dig om nått sånt o dessutom bakom min rygg.. QUE tror du inte jag får reda på det lr? lr e det de du vill? =O men törs inte säga de t mig personligen? utan räknar med att de ska komma via någon annan? då e du fan värre än jag trodde..
*tar ett djupt andetag* för att inte råka så slönder tangetbordet så arg e jag nu.
fast nja de eju fel ordval de med.. ja e nog mer besviken faktiskt..

o mitt upp i allt detta så kommer de fram att någon annan viss människa har gått till en annan stjärna här i samhället o sagt att jag är ledsen o arg o skulle behöva prata med någon?? =O
tack men jag har min MAN som jag pratar med o dessutom mina syskon jag klarar mig... behöver inte hjälp UTIFRÅN hatar jävla folk som tror dom vet mer än de gör.. du känner knappt mig..
visst du bor inte så långt ifrån där ja bodde när jag va liten o fortfarande bodde hemma men e de du som AVGÖR om ja mår bra lr inte?? nä skulle inte tro de.. så sluta gå o prata om mig med en jävla massa folk o speciellt med henne..

- Therese!
-ja.
- ja eh nu är ja ju lite framfusig här men jag kännde ju din mamma.
*eeh jaha så trevligt för dig  de gjorde ju typ alla så de va ju inte någon nyhet*
-mhm..
-ja jag vill att du ska veta att ja finns här om du skulle behöva prata av dig gå en runda runt torp.. ( en runda här som folk brukar gå)
det är bara o slå en pling vettu så ordnar vi det, för jag vet vad du har gått igenom jag har gått igenom samma sak jag.
-okej?
-ja nu ser jag ju att du blir ledsen. men som sagt bara ring om du skulle vilja ut o gå lr nått för jag förstår att du e arg. B***** sa att du inte mådde så bra.
- JAHA!!  (*men så jävla bra då att folk kan uttala sig om sånt*)

jag tackade för mig o gick..
förbannade nötter.. nu vill jag bara ännu mera här ifrån *ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH*

HATAR verkligen de här samhället.


nu ska jag gå o ställa mig i duschen o hoppas på att de blir en BÄTTRE dag imorgon..
för jag ORKAR INTE MED MER SKIT NU!!! JAG GÖR VERKLIGEN INTE DET MIN GRÄNS E NÅDD NU.. NÄSTA GÅNG BRYTER JAG IHOP O FÅ BLI INLAGD FÖR DEPRITION LR NÅTT..

Kommentarer
Postat av: It´s you and me !

Hoppas det är bättre nu...

2010-03-22 @ 14:41:42
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: It´s you and me !

Är det inte ? :(

2010-03-22 @ 16:34:50
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0