it's over!!

japp nu är det de..
har vare hos läkaren idag.. blodtrycket va lite lägre idag men iaf.. men han satte inte in någon medecin på mig ännu iaf.. så ska tillbaka den  12:e o ta lite fastande prover osv.. uscha.


sen på onsdagen den 14:e så ska jag dit igen vid  13.00  o få en blodtrycksaparat kopplad t mig som jag ska ha övernatten.. o sen lämna tillbaka den vid  11:30 på torsdagen.. där efter så ska vi se va som händer.. =S


så man får se hur allting blir slutar efter det..
urk avskyr han.. men men..

nu ska jag hosta vidra lr nått..
imorgon ska vi åka t strömsund iaf äntligen =)


ska bli skönt o komma här ifrån.. =)




sötis Arvid ^^ <3 (lägg märke t bläckstrecket vid näsan) hehe..

Vink o över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0