klippt mig!!

Har klippt mig idag.
ska lägga ut bilder imorgon e för trött för de nu..
satt ju o skrev en lång förvirrande uppsatts t donken =D
hoppas hon blev något gladare o piggare av den lr nått..
känns som om ja inte e så toppen bra på o få folk att må bättre längre.. vet inte redigt vad som hänt.. =/

förmodligen min sorg som kommit i fatt mig har ju inte hunnit bearbeta någonting ännu.. =/
stackars Erik som få stå ut med mig o mina "utbrott ihopbrytningar"

men jag e glad att jag har honom..
älskar han så sjukt jävla mkt..
kan inte leva utan han.. han e mitt allt o givetvis Arvid oxå.. <3


ni får all min kärlek som jag bara kan ge..


bilden tog av mig när vi precis hade träffats.. <3

Vink o över!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

det hjälpte nåt enormt ska du veta.

du är ju så himla stark i dig själv, du har gått genom en hel del, o så får man höra såna ljuva ord från dig, jag blev så oerhört lättad och glad av det ska du veta!

idag har han varit likadan, jag skulle mata honom, för han skrev massa. misstänkte att han var hungrig osv.

så fick han en sked, sen skrek. en sked till, sen skrek. han skrek hela tiden, när jag matade honom. jag fick fan ett utbrott.

så jag ringde lasse när klockan var tjugo över tolv, och skällde ut honom(!) efetr noter, för jag kan ju fan inte skälla på vincent. de är ju liksom ingens fel, så jag har ju ingen o vara sur på, o då blire kortslutning i hjärnan och jag skäller på första bästa. (! :( )

jag trodde ju han sagt att han skulle jobba här i värnamo, men då sa han att han hade vart i hillerstorp o de tar ca en halvtimme o köra hem.

sen när jag la på, så skulle jag lägga mobilen på bordet. min arm fick nån jävla tics och mobilen gick sönder.

blam! sa det. men jag tog loss batterit, satte dit det igen o den funkade helt vanligt.

jag har fan inte råd o ta sönder fler mobiler.. o när lasse väl kom hem, en kvart senare än halv ett, så stod jag o bölade för full hals nästan.

då fick jag en välbehövlig kram..



fyfasen för att må såhär.

en vecka till ska jag klara med lasse nattjobb.

snälla nån högre makt out there, give me strength..



att du finns här för mig är gult värt, bara så du vet. måste ladda mobilen med pengar också nu så man kan sms gratis igen.



pöss!

2010-03-05 @ 14:39:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

tack för den fina kommenten om scrapboken också, ska fortsätta med den när tid finnes...^^ kanske nu i helgen. men imorron ska vincent vara hos sin farfar för då ska vi till ikea!



(åååh fan vad jag längtat..!)

pöss



ps. jag färgar om överhårt rosa nu igen. de kommer bli typ mörklila, för färgen heter magenta.. :)

2010-03-05 @ 14:41:03
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jennü

Ställ gärna en fråga i min frågestund! Håller på fram till söndag, men om du inte råkar hinna gör det inget, jag svarar på alla frågor!:)



Kommentera din fråga/dina frågor i detta inlägg: http://jennuslife.blogg.se/2010/march/nu-maste-ni-vara-aktiva.html



Tack på förhand!



Kram♥

2010-03-05 @ 23:23:28
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0