ringt o ringt o åter ringt =P

de va då fasen om du inte ska vara nöjd nu =P hehe..
så som jag har legat i idag.. ringt på 5lägenheter idag som ja ska kolla på tillsammans med dig på tisdag =) hehe..
bereed dig på flumm hela dagen lr nått.. =) hehe..

men känns skönt o ha komme i gång med de med nu så de va då sjutton om inte någon ska duga ^^
ska iaf ha någon med badkar =D

de är ett måste nästan hehe.. har saknat badkar =D
diskmaskin  e ju  inte dumt.. tvättmaskin kan ja ju klara mig utan o gå ner o tvättstugan de gör mig inte så mkt.. fast kommer bli jobbigt o komma ihåg tvätt tiderna med mera.. =P
hiss vill vi ju gärna ha med.. =) men de får man la se. .=D

så på tisdag e de full rulle..
upp o iväg typ =D hehe..
jag kommer va tok trött bakom ratten =/ hm hm.. men de får la gå.. =/

vink o över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0