saknar dom där små sakerna!

vet inte vad ja ska ta vägen snart..
förbannade förkylning.. ja vet inte när den var så här jobbig sist.. =/
tror inte ja har kännt mig så här sjuk sen vi bodde i trean vid furuängsvägen..
uscha!



Mamma mamma MAMMA!!!!!


*tårarna sprutar*
hur fan kunde de bli så här?
igår när jag satt på toa så slog de mig bara så där.. fy fan jag kan inte äns titta på en gardin längre utan att jag minns dig.. =( saknar dina "dumma o elaka" kommenterarer om att dom va ostrykta hela tiden. oavsett hur nog jag har stryke så va du där o "gnällde"

Saknar även mormor.. kom på igår att mormor hade alltids sin plånbok i väskan på solen neranför micron i köket..
o mobilen den la hon två gånger på micron o körde igång den? så den mobilen funkade ju inge bra sen =P

saknar dina underbart flummiga kommentarer mormor..
kan ja be o få mer lite mer task ^^
tror inte ja har skrattat så mkt som ja gjorde då nått mer.. =(

trodde inte min värld kunde rasa samman mer efter att du hade gått bort..
för du va min bästa vän.. 
17januari 2005 glömmer jag aldrig.
de va då mina fötter slutade orka bära mig..
men på nått jävla vänster lyckades jag resa mig igen..

bygga upp mitt liv igen..
men så kom den 1:e Januari 2009 mina ben vart fan avslagna. o har inte kunnat resa mig upp sen dess.. =(
Hur kunnde de bli så här? =O
din förbannade jävla satans skitstövel du borde fanimej tas ifrån ditt arbete få en PRICK varning men helst av allt så skulle du behövas AVLIVAS!!

för jag trodde inte jag kunde känna mer hat t någon som jag har gjort nu i så lång tid t min våldtäcksman..
men de kan ja tydligen till DIG!!

det är ju trisst att du inte vet om jag att skriver om dig.. att du är här o läser..
för fy fan vad du har förstört min FAMILJ!!!

SEX dödsannonser vart de i tidningen den där dagen.. =(
du var mer älskad än du trodde..
o nu är du mer saknad än någonsin.. =/


din kista va så fin.. men har så förbannat svårt o få in att de verkligen är DU som ligger där inne.. =(
21/1-09





du fick ett blomhav som hette duga.. <3


Älskade mamma <3





9:e maj var de dags igen..
allting revs upp på nytt..




bilden e tagen 28juli 2009 då du skulle blive  45år..

nu ska gå  o försöka äta mat.. om ja nu äns kan njuta av den..

ååh va allting e jobbigt!!

<3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

nu har jag läst och uppdaterat mig.

folk ska ge fan i hur du mår (ta detta på rätt sätt, du fattar nog hur jag menar) och om de fattar att du faktiskt mår jävligt kass ibland, så ska de fan prata med dig, inte OM dig.

så tycker jag.



mycket fina bilder på blommorna vid graven och allt det, tänk på att det inte är hon som ligger där, hon är ju lite överallt mest hela tiden, det tror jag det.

en till task? hahaha, sa hon det och menade snopp eller menade hon kaffe? haha :P



hur är det med er idag, vad gör arvid och eejik?

ikväll är det medium! puss pårej i massor. take care.

2010-03-29 @ 17:09:30
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0