tok trött!!

nähä nu har de börjat sticka i ögonen o klia i halsen.. =/ hm.. håller ja på o bli sjuk ja med? =S

e så fruktansvärt trött så ögona går i kors på mig..
de tycks bli en seeeeg helg detta..
händer ju ingenting..
idag har man inte ätit nått tok lekt med Arvid för ovanlighetens skull..

mm ska sanningen fram så tycker jag det är jätte jobbigt o leka med han.. =(
påminner för mkt om hur mamma var.. faktum är att jag faktiskt håller på bryta ihop varje gång ja försöker men idag har de gått förvånadsvärt bra.. kanske e för solen har smittat av sig på mig?
va ju faktiskt till o med ute o gick idag med Arvid i vagnen ut t macken o sen till affären o han satt bara o blunda o njöt av solen o skrattade för sig sj.. knasungen =) mamma älskling e för söt.. <3



nu e ja med lika trött som Arvid e på bilden...
Vink o över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0