utmanad!!!

En rolig utmaning!


Jag har blivit utmanad utav härliga Emeliest

Utmaningen går ut på att jag ska skriva sex saker om mig själv
och sedan välja ut sex personer som ska göra likadant.


Sex saker ni (kanske) inte visste om mig:


¤ Jag är sjukt rädd för spindlar.

¤ Jag har sjukt ont i huvudet just nu.. blir ju nice o gå t frisören sen med farmor o sitta där =P

¤ Jag har vare gift ett helt år nu den 6-juni i sommar =D

¤ Jag har världens sötaste son o man ^^

¤ Har ringt på hela FEM stycken lägenheter idag =)


¤ Har inte en aning om vad ja ska skriva på den här =D

haha ja gör skriver som emeliset jag utmanar alla mina få läsare som jag har.. o ja kommentera gärna med om ni gör den för ja vill oxå läsa era svar =D

Kommentarer
Postat av: Emmelist

min pojkvän är sjukt rädd för spindlar han med :D

2010-03-09 @ 13:23:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja det kan ni göra :D

jag har funderat flera gånger på att köpa en spindel och släppa ut den på honom... bara för att jävlas liksom :P

2010-03-09 @ 13:27:03
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hehee.. :P jag snor nog den där då. men inte just nu... så du får påminna mig! nu tänkte jag bara svara på kommentarer, och sen plugga, nämligen.

ja det är förjävligt att de är sånt avstånd, även om vi bor i samma landskap.. småland är väl sveriges näst största landskap till ytan? lappland är ju liiiite liiite större... :P



vi har varit på ikea, vi har nya möbler, jag är diokc inte helt nöjd än. (hahhaa, dumma mig aldrig är jag nöjd)

meen ska typ flytta tefvemöblen till andra sidan, o sånt. ska ju plugga med däremellan som sagt.. hum. ja. jo de blir nog bra. jag ska jag kan jag vill :P pöss

2010-03-09 @ 15:34:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0