26 Maj!

DE måste va världens största fel på mig???

varför ska de jämnt bli så här när jag får erbjudande om jobb? =O
antingen så blir jag super glad lr så känner jag mig mest bara t besvär.. VARFÖR??
o min man tycks ju tycka jag e hel dum lr nått.. o nu skulle jag byta blöja på Arvid.. =( tappar blöjan med skit o drar fort undan foten för o inte få skiten på min fot o då slår jag i  foten i toastolen vilket inte va så skönt o genast kommer erik in o säger jag tar över nu! VARFÖR??

VARFÖR?? du säger ju sj att du "kväver" mig genom att göra så där. men ändå fortsätter du? VARFÖR??

antingen så är de väl jag som e extremt överkänslig lr så vet jag inte vad som e fel. för är väl bara mig det är fel på hela tiden.. bara jag som gör fel stup i ett..
dålig dag?  lr va ska man kalla den här för?

jag ORKAR inte med de här.. =(



ÖVER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0