5 sanningar om mig =D

5 saker du kanske inte visste om MIG!!!!


Jag tycker att toaletten säger en hel del om hur människan är..

alltså håller man de rent o snyggt på toan så e de oftast rent o snyggt för övrigt o boendet.. men ser de skitigt o jävligt ut på toaletten så e de likadant i resten av boendet!! så tycker jag iaf =D

jag bara avgudar vårt nya boende som vi flyttat till jag älskar det =D



jag HATAR o ringa t folk som jag aldrig pratat med innan ja blir typ gö nervös o bara stammar o vet inte alls vad jag ska säga.. men ja börjar bli bättre tror jag? =S


jag e beroende av internet även att jag inte sitter där så ofta =P




jag bara ÄLSKAR min son o min man ^^ <3

 

 

 

visste ni detta?? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0