barnvakt!!


Min snälla mamma satt ju barnvakt häromdagen åt min kompis joel =D
här kommer lite bilder när vi leker =)



=)




Trotts att joel kan gå så ville han låna min gåstol =D för han trodde det var en bil ^^
han e så knasig min kompis.. brrrrrrrr lät han oxå =)





OJ vad du kan =D




=)





Herren på täppan det är jag det =D




nu vart jag trött på o leka den leken så jag går ner.. taskig hund som räcker ut tungan åt mig =P






kolla min flummiga stil =)



sen kan man ju ligga under bordet o leka med.. =D




Öh hörre du vart ska du?? =D



fullt ös =D



o så lite armhävningar mitt i allt =D haha



Kolla min gulliga lock =D hehe.. <3

denna bild får avsluta det här inlägget =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0