de börjar bli fint nu!!

har fått upp en hylla i sovrummet =D 
har satt upp förlovningspresenten som vi fick av mamma o pappa i vardagsrummet/matsalsrummet nu ^^
ooh de blidde så fint =)

nu ska man bara gå ner i förådet o hämta upp kartongen med drakarna sen e sovrummet komplett ^^
o så har man barnsäkrat dom sista lådorna o skåpen i köket ÄNTLIGEN!! så som arvid springer runt i gåstolen o sliter ut att blir man inte annat än trött på o plocka upp alla köksredskap =P Hehe..

men det hör ju till ^^
shit så lat jag känner mig.. erik dammsuger o skruvar upp hyllor o håller på medans jag inte gör något? rättvis fördelat arbete lr? =P

hm men jag har ju faktiskt tvättat hela dagen idag.. iaf bytt mellan maskinerna tvättmaskinen som tvättar ju inte jag =P  haha.. bara så ni vet =D
hehe Nu kommer arvid smygandes runt hörnet försiktigt försiktigt =P med en HAHA en anka på släp under gåstolen han e ju för söt ^^ <3 mammas allt <3


ska försöka orka ta en bild sen när jag har STÄDAT bort alla förbannade hundhår.. =P
hunden fäller ju nått extremt alltså..  =/

inte nyttigt o flytta hon blir nervös.. =(

nu ska jag gå o nypa Erik o stjärten haha..
hejdå. ^^


(gjort i photoshop jag VET att de e inte de bästa jag gjort den ser för färlig ut)

Kommentarer
Postat av: MindOfMyOwn

Vad är dom två klumparna för nått?

2010-06-07 @ 07:04:48
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: MindOfMyOwn

Men mitt i draken, den är ju i eld....



hmmm e de ett foto i mitten då? Sorry, titta inte så noga först...

2010-06-07 @ 14:25:40
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0