flyttat nu =/

jupp nu har vi flyttat alla möbler typ..
o här sitter jag o klockan e halv fyra o jag kan inte sova för näsan e enormt jobbig..
förkyld jag hatar verkligen o va förkyld.. =(
mår inte bra heller för att jag har flyttat.. men sammtidigt e då så förbannat skönt en sån befrielse de e nu som först som jag har flyttat HEMIFRÅN!!!!

men sammtidigt känns de inte alls bra pga att jag vet att du kommer bli precis knäckt... idag bara rann de över dör dig.. =( o du fick ta ett enormt lass med skit för något som knappt va nått o reagera för... han kunde ju lika gärna ringt. men istället valde han o inte göra de så att han kunde skälla mer sen.. ibland e han ju bara så förbannat larvigt barnslig så man vet ju inte va man ska tro om honom.. =S

o när du skrev så där på bdb fick de mig ju igentligen inte o känna mig bättre direkt.. fick mig o få ännu mer dåligt sammvete.. jag har förstört allt genom o göra så här känns de som.. =(


nu vaknar arvid till så bäst jag går o kollar till honom..
vink o över från mer förvirrad person än någonsin.. =/

han lugnade ner sig sj så hann visst inte gå dit.. =P
jag är ledsen när jag igentligen borde va hur glad som helst..
men du ska veta att du får komma hit så OFTA du vill.. dörren e alltids öppen för dig.. <3






jävla metall mojj som sitter på väggen utan för balkongen o smäller.. man blir ju lika rädd varje gång när man inte e van vid att.. man tror ju att de står någon där o knackar på rutan =/
jupp jag e lite fånig men sånt ni får ta.. =P
mkt blandat glatt o sorgset (stavning) här om vartannat.. men som sagt jag mår ju inte så bra.. så sitter här o "rensar" tankarna lite lr va ska man kalla de?
min näsa har fått tillbaka andningsfunktionen i båda borrarna nu iaf.. jag kanske borde gå o lägga mig då?
älskling stackarn som har bure ihjäl sig igår o i förrgår ligger ju o sover.. o jag hoppas han sover gott för de gör inte jag just nu eftersom jag sitter här o skriver.. =/
men igentligen borde ja ligga där  i sängen o SOVA men e ju inte så jävla lätt o koppla av när du BETEER dig som en barnunge.. (både arg o ledsen på samma gång)

nää nu ska jag nog ta o smurfa vidare lr nått.. har lite svårt o se va ja skriver lr va tangeterna sitter =P
men ja vet ju igentligen va som sitter kan ju sitta o skriva utan o kolla på tangetbordet jag.. e man "data nörd" då? =O


godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0