ger upp nu!!!

*lägger ner stritts yxan för gott*
jag orkar inte med de här längre.. =(
ända sen den där kvällen förändrades du totalt.. visst vi alla förändrades men du förändrades nått extremt!!
varför förstår jag inte lr jo kanske lite.. att en människa kan påverka en så mkt de e helt otroligt...
men vi andra har REST oss har du?


ibland tvivlar jag.. jag är väl den som har FALLIT omkull flest gånger efter den där kvällen.. lite orättvist tycker jag men kanske inte alla..  förstår inte varför man håller på o säger en sak när man själv inte kan hålla sig t det man sa?
varför äns då säga de från början? kanske man då inte visste att man inte kunde hålla de? *brydd min*
vet snart inte längre hur jag ska hantera saker o ting.. trodde de skulle bli bättre av o flytta ifrån skiten..
men de blev bara värre känns de som förutom att jag är en bit ifrån dig nu istället.. =/

jag fixade en "stuga"
den dög.. sen ringer du o säger att du har hittat en "bättre"
o att den va finare fräschare o allt va de var..
jaha.. ta den istället då ring på den då.. nej de ska du göra?
eeh varför då?
för att du e duktig på det, jag  e inte duktigare än någon annan klarar du minst lika bra istället för mig..
jag skulle aldrig har beställt dom där förbannade biljetterna.. de blir jämnt så här när man försöker göra nått..
men för i helvete det är ju DU som ändrar o velar o har dig HELA tiden..
hör på dig sj.. inte undra på att  man blir trött..
någon gång måste jag ju få säge ifrån när fan ska jag får göra det?? *gråter*

för jag orkar inte mer nu..
nu tänker jag o erik betala våran del av biljetten bara för o SLIPPA få hänga med o slippa höra de där förbannade gnället om att jaha nu har jag slängt dom pengarna i sjön..

så nu har vi bestämt detta..
de blir lugnast så...
kalla mig dum larvig va sjutton du vill men jag skiter i ALLT nu orkar inte.. gränsen va fan nådd idag..
ORKAR INTE!!!!





blir så less på att.. nu ska jag gå o ställa mig i duschen o hoppas på att kunna DRÄNKA alla jävla problem o laster som slängs på mig.  hoppas för mitt liv att dom djävlarna inte kan simma..
GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0