hur gör man?? =/

nähä jaha mongo blogg går INTE o få texten centrerad här inte.. *fuckit*
blir så förbannat jävla trött på att ingenting ska funka i mina ägo..
bilen min e död.. för den tål inte o ha tänningen på o spela lite stereo i 10min nä då e batteriet hel dött.. *argh*
min bärbara dator tusch plattan t mus funkar ju eh klockrent nooot.. 

o fucking telia kan ju smeka mig senusuellt i röva..  då ringer Erik o säger upp vårat helvetes abbonemang som vi har där.. hos dom.. o de va den tredje maj.. o va gör dom.. jo dom STRYPER internet helt?
eeh ska vi BETALA för ett internet i   TRE månader som inte funkar..?? =O
plus att min arbetsökar mail har gått o lagt sig den kan ja ju inte ANVÄNDA resterande tid som internet vårat skulle ha funkat...

telia kan ju ta en kvast lr två o köra upp i analen o dra in o ut den ett par gånger o hoppas på att ni fan får ett par träflisor i ARSLET!!!

så nu kan jag inte kontakta han på stiga o höra hur de blidde om jag hade någon chans o få de där jobbet lr inte pga att cp telia..  som alla vi svenskar tycks älska lr hur?? =O
o dom som e sååååå "omtyckta"
fattar inte hur man kan "gilla" dom.. URK säger jag bara.. jag skulle lätt kunna tvinga mig sj t o spy bara för o få dom o fatta o de har de gått långt jag som HATAR o spy de e de värsta jag vet.. =/  men men..

aja de va ju inte de jag undrade hur man gör.. =P
Arvid har ju nu ÄNTLIGEN fått ett eget rum..
hur gör jag nu.. ska ja fortsätta som jag gjort innan söva han i famnen efter vällingmatandet lr ska man låta han ligga i sin säng där efter o "skrika sig blå?"
mamma de e bara du som skulle kunna hjälpa mig i en sån här situation o en sån här "trög" fråga.. =/
vet inte vem jag ska prata med lr bolla ider med förutom Erik då..

men kommer väl bli att man söver han i famnen han e ju trotts allt så himla mysig =D <3
mammas älsklings plutt.. just nu sitter erik o försöker "söva" honom o jag sitter här o bara mår allmänt dåligt över de mesta varför vet jag inte..
förstår inte varför igentligen men e la att man fortfarande har grejer i huset =/
hm erik får ringa hyresvärden o prata med henne imorgon osv..
bara hoppas att de går o fort o tömma skiten nu.. nästa lass blir nu på torsdag... får se om de e nått kvar efter att vi fyllt transporten då.. hm.. man kan ju hoppas att det INTE är de..
ska nog lämna mina tomtar hos farmor så länge bland mammas tills vi har kommit i ordning här.. fått ordning i förådet osv..

måste ju som sagt åka t ikea o köpa lite stuff.. =/ ett till bord lr nått o ha inne i sovrummet så vi får plats med datorerna.. hm hm..
ååh va allting e KAOS!!! =S

skulle bara vilja slänga mig in i din famn just nu mamma o GRÅTA få den där EFTERLÄNGTADE kramen jag saknar så sjukt mkt..
vill se ditt leende igen vill att du ska få se Arvid ju. vill att du ska få vara mormor som du alltids velat bli o såg fram emot så jävla mkt men ingenting av detta fick du uppleva.. fy helvete vad jag HATAR världen.. =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0