jädra idiot!!!

blir så förbannad.. här HYR man en parkeringplats för att man tror att man ska få ha den ifred.. får man det nää ända en igår har de stott ett jävla stolp skott där o inte hjälpte de att man ringde securitas heller... o de står STORA skyltart om att det är FÖRHYRDA PARKERINGSPLATSER!!! men de tar ju inte *KURT BERG* någon jävla hänsyn till!!! *Arg*
De va då fan va smått de blev nudå?
aja.. allting ska då jävlas.. blir så trött..
imorgon ska vi ju hämta hem min bil.. så vart fan gör ja av den då om den där jävla stolpskottet till KURT BERG står kvar ? e de meningen att jag ska få böter istället då?
för ja mena hade de vare jag som gjort så där så hade ju jag fått böter för länge sen.. åh ja blir så irriterad över att sånna där grisar som han ska komma undan..

o en annan ska få precis all skit precis ALLT!!!

näää nu ska ja STÄDA o hoppas att lite aggro försvinner...

vink o över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0