*jäsp*

har bäddat rent i sängen nu.. så igentligen borde jag duscha för man somnar som gottigast då.. =P
men jag e rädd att jag somnar i dusche? =/
haha så trött e jag.. men tyvärr så verkar inte Arvid vara lika trött han inte.. han e piggare än någonsin.. =/
o ändå var vi ute o cyklade förut så han fick lite frisk luft ^^
hjälper visst inte hehe..
imorgon ska vi gå på stan igen o se om vi kan hitta nått till pappa o ev t syster Erika som snart fyller år.. ska ju hem o grattulera pappa nu på lördag.. så måste ju ta till o hitta nått snart . men har ju bett syster Frida o fixa en sak åt mig som jag kom på =P plus att jag har löst hennes presentproblem med =P

man e ju en genie lr nått =)




ÖVER o vink!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0