Måndag!!

morgon!!
herrejisses så trött man är idag..
har ju kliat halft ihjäl mig inatt.. men de kommer jag få göra inatt med.. för har inte pengar t o gå t apoteket idag =/
så får göra de imorgon när jag fått "löning" de sista jag kommer få nu innan sommaren de känns ju lagom roligt..
sen kommer jag inte få någon mer inkomst förens jag får ett jobb vilket jag inte kommer få över sommaren lr? =(
hon hör ju ALDRIG av sig.. o tyvärr så kan jag ju inte ringa o tjata heller eftersom jag inte har något nummer till henne som skulle höra av sig..

världen suger ju oerhört alltså.. aldrig ska de få gå redigt bra för mig.. alltids e de något som sätter "käppar" i hjulen.. =( 

så idag blir en seg måndag bara vänta på att de ska bli tisdag så jag kan gå o köpa tabletter så jag slipper o klia ihjäl mig.. o så ska jag se om jag hittar mig några sandaler lr nått.. hm..
bara nått enkelt o stoppa fötterna i så jag slipper gå i ett par varma gympaskor när det är varmt ute.. mina fötter brinner ju då ungefär känns de som.. =P

nu ska jag gå o göra i ordning lite frukost!



(så här kan man se ut om man äter sj)


Vink o över!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Just nu har jag en tävling på gång i bloggen, kika gärna in & delta! =)

www.emmamariastenius.blogg.se



Ha de bra!

Kram

2010-05-24 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0