middagen e avklarad!!!

Jisses så mätter man mär nu... =)
men nu ska jag inte göra någonting mer idag nu ska jag bara lägga mig på soffan o umgås med min älskade familj o njuta av o bara inte behöva göra något disken sköter sig ju själv numera ^^
skönt o bara stoppa i diskmaskinen sen diskar den av sig sj =)

delux ^^ man har ju vare på willys o handlat idag oxå så nu har man lite mat igen t arvid osv.. =D
så nu ska vi klara oss en stund till på tisdag ska jag gå o leta mig efter ett par skor ^^
som jag kan ha nu på "sommaren" idag kan man ju knappt kalla de sommar jävlar va de blåser.. =/
men solen skiner ju ^^
o jag håller t på o klia ihjäl mig på armarna.. =(

nu ska ja gå o mysa med min älskade son pussa på honom =) <3



Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att vara gift :D eller? :P

2010-05-23 @ 20:11:24
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja jag såg i headern att hon gått bort. vad hände?

2010-05-23 @ 20:22:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0