morgon!!

nu e alla morgon sysslor avslutade.. bara hunden som ska ut oxå..
ett evigt i o ur plockande ur diskmaskinen =P men de gör mig inget..
ett himla bytande av blöjor med på morgonen en kiss blöja vid upp plock ur sängen =P
sen när vi vare vaken en stund då shiiiter man tydligen.. iaf idag =P
skrutt unge =D 
fixa lite välling efter detta eviga blöjbyte =P
o sen gjorde man frukost o han tyckte inte om mackan så kommer väl få ge han ett mellan mål sen innan lunchen med tanke på frukostintaget idag.. Sen börja plocka fram lite kläder åt honom idag går han i linne o shorts ^^ så himla söt så =D hehe... o han blir redigt arg när han inte får gå "övningsgå" han ska hålla handen hela tiden o gå o gå o gå =)
man blir ju så glad sammtidigt som man blir så less kan ju inte hålla på o gå o gå med honom hela tiden =D hehe man måste ju göra annat med ibland som o blogga de e ju vikigt =P haha (skoja)
just nu ville han mysa lite med pappa framför datorn då tog jag o skrev av mig lite här =)

nu ska jag gå ut med hunden så jag ska.. sen e alla morgon sysslor avklarade =D
får la gå på stan sen lr om jag gör det imorgon jag vet inte.. måste ju som sagt fixa en present t pappa... =D
fast jag redan har en men ska kolla va den här saken kostar iaf som jag oxå kom lr Erik kom på =P
tur man e två som kan komma på saker o ha liiiite fantasi om man jämför med vissa andra.. *Host*



(världens sötaste)

ÖVER O VINK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0