Morsdag!!!

dunkelidunk!!

spelar lite musik här jag samtidigt som jag håller på o somna känns de som haha
fick lite väl lång sovmorgon idag  =P tur pappa ringde i väckte oss =D


haha annars kanske vi fortfarande sove? =P fast har jag svårt o tro.
de va faktisk arvid som väckte mig då telefonen ringde =P hehe..
skrutt sparka mig o sen spotta han på mig =D

haha så gullig så =)

igår var man hemma hos pappa o hälsade på.. 
de gick ju som de gick..
somliga hör ju med RÖVEN o skiter i vad man säger till dom... mer säger jag inte lr skriver här.. de blir bara FAN av det.. *suck o arg*


bjöd ju på smörgåstårta som jag gjort ^^
mmm så duktig jag är o så sjukt god den bidde =D
sen TÖMDE man ÄNTLIGEN huset fantastiskt så jävla skönt de va..
nu kan man släppa det.. =) ska bara lämna nycklen t jossan o morgan nästa gång man är nere sa monica..
sen e vi av med dom.. =P


nu ska jag gå o mysa med min man <3




(bilden tagen igår av erika då vi var på mammas grav o satte morsdags blommor eftersom jag inte är där idag..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0