sove lite!!

det är alltids lika skönt o gå o lägga sig efter en stund när man har gjort alla dessa himla måsten morgon bestyr som att plocka upp arvid byta blöja göra välling. 
klä på sig sj kläder. sitta  o leka lite med honom..
Starta en  masking tvätt. plocka fram frukost äta den..
tvätta av arvid byta blöja igen.. ta på honom kläder.. ta de lungt i soffan en stund o sen pang så somnar arvid o då går jag o lägger mig oxå.. =P
o nu har jag vaknat med men inte arvid..så ska genast passa på o gå ut med hunden med =P så slipper jag be erik passa arvid under tiden =D
för sen ska man hänga upp tvätten starta en masking till sen ska man  göra lunch t arvid sen blir de middag t en sj o plocka i ur diskmaskinen o sen kanske en promenad lr cykeltur? vad vet jag..
får se va man orkar i den här värmen. men först en liten sväng med våfflan =D



(världens söstaste o snällaste vovve) <3

Vink o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0