vad fånig man är!!

jupp jag skulle ju ringa t STIGA idag angående jobbet.
så fixade frisyren o klädde på mig kläder först. för känndes inte bra o gå o ringa i nattlinnet =P

inte för att personen i fråga som man pratar med ser en men iaf..
o jag som verkligen avskyr o ringa t folk som jag inte pratat med innan.. =/
men haha så fånig man e.. nu är det över o de va ju absolut ingen fara.. dock fick jag ju inget besked om hur de blev nu heller för killen före mig som hade sökt va för överkvalifiserad..
så han kanske skulle få ett annat jobb där istället men de visste han inte heller. så han skulle höra av sig när han visste för nu har han ju mitt mobilnummer som han sa fast ja ringde från hemtelefonen =P haha

dagens snurrigaste tror jag =D
nu ska jag vänta på att klockan blir 08.00 så jag kan ringa BVC någon jädra gång hehe så jag kan får Arvids journal förflyttad hit ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0