vad göra?

jupp det delemat sitter jag i just nu..
har ringt som en stolle hela morgonen till devärse ställen..
först t stiga o hört hur de blidde där.. sen t barnomsorgen o hört om de va möjligt o börja inskolning på dagis tidigare? men de verka rätt knivigt.. men hon skulle höra av sig t mig så fort hon fått besked ifrån rektorn där..

sen har ja ringt t den där andra tanten o rett om tider osv.
de varierade allt ifrån 6.45-21.15
jahopp!! =/ eeh.. o börja redan vecka  24 o gå brevid o sen "börja inskolning på dagis om möjligheten fanns"
vecka 23 gaah.. o sen börja jobba vecka 25 eeeh hur fan ska jag få ihop detta?

o sen mitt i sommaren så stänger dom ju dagiset.. =/
men de löser sig nog med att erik isf kan ta hand om arvid.. men de får nog bli att ja får tacka nej t jobbet iaf.. minst strul så =(

så den här sommaren kommer ju o bli roligt nooot..
gå hemma ha nada inkomst o inte kunna göra någonting..
Erik får förmodligen ingen semester heller eftersom han ska byta jobb så woho vilken grejt sommar jag fick.

men de tycks ju inte bli någon sommar ändå här så de spelar ju kvittar..
antingen regnar det lr så är de mulet.. blåsigt osv..

oooh så positiv jag känner mig just nu..

har ju iaf lyckats ring a bvc idag ^^ o be dom flytta över journalen hit ^^ framsteg  =D


nu ska jag lägga mig deppa i sängen lr nått för vet inte alls på vilket ben jag ska stå =(




vink o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0