ZzzzZzzzZ

Trött jag är idag.. Arvid har gnölat sen fyra imorse.. antar det är antingen mardrömmar lr så är det myggbetten som kliar =P
haha nu står här här breve i gåstolen o stånkar.. vilket innebär bara en sak =D BLÖJ BYTAR DAGS =P


idag fyller du år. vet inte om jag palla o ringa.. kan tolkas som fånigt fjantigt av er läsare men isf fattar ni verkligen inte..  får väl bli så som du gjorde när jag fyllde år ett sms..
SÅ då va de gjort!!

o nu då?  kommer de någonsin o bli löst de här? för jag tänker inte engagera mig mer nu.. är så trött på o få TA skit hela tiden.. JÄMNT JÄMNT!!
min tanke har slage mig o säga upp kontakten totalt. men de funkar ju inte redigt så.
du e allt jag har kvar men känns ändå som om jag inte har någon =(
den ända som jag känner att jag verkligen kan  LITA på det är Erik!!


nu får jag gå o byta den där blöjan känner jag. plus att arvid inte e fullt så nöjd!!




mors o över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0