Älskade Erik!

Jag är EN regn droppe och
jag FALLER för dig. <3



Den 6/6-09 Va en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv.
Om du bara visste vad du betyder för mig.
Jag kan inte i ord beskriva hur lycklig du gör mig.
Att få ha gift mig med dig va ett av de vackraste stunderna i mitt liv jag varit med om.
Arvid våran son va ett annat vackert o underbart moment. <3
JAg kanse inte alltids är så glad  lr pigg av mig orkar inte lika mkt psykiskt som du.
men jag försöker. Mammasdöd tog nog hårdast utav alla tror jag.
idag är en sån där dag skulle kunna sätta mig i ett hörn o bara gråta o skrika rätt ut. för allting är bara så jobbigt. =(
men så tänker jag på dig hur du höll på inatt o känner mig larvig o lat. o sitter nu istället och fixar fridas byxor så dom är bara o sy sen när jag hittar  energi till det.
Arvid gråter nu men kan inte göra mer än o hålla han sällskap o spela musik för honom =S
Han är ju så trött,
Jag ville bara säga att jag älskar dig o beundrar dig att du står ut med mig.
Puss Älskling.

(skrivet i ett sms onsdagen 22 september kl 14.14)


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

Det säger jag både till det du skrev till mig, och det som står härinne.

Så himla fint skrivet! :) Blev helt rörd när jag läste det du skrivit till din erik. och så himla vacker bild! :D

ooow, jag skanar nästan ord. Himla vackert, himla fint, och jag hoppas allt är bra med dig nu idag.

<3



Ow, vad du är underbar, rumpis!



och jatack, massage tar jag hemskt gärna emot. mmmmmmmhh....!

o du får stöta på mig preciiis hur mkt du vill. ;) hähä!

2010-09-28 @ 22:57:51
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0