bildbomb!!

Här kommer lite random bilder från "sommaren" 2010



Vi börjar med en väl fylld blöja =D




(en förstoring på detta kort kanske? )
Världens sötaste Arvid.. <3




(Nya kläderna som jag nyligen köpt för allting börjar bli för smått för han nu =P )
han växer ju så de knakar  =P o ännu mer kläder måste jag köpa nu när han har börjat på dagis med.. =P




(så jäkla glad man kan bli av o sitta med ett regnställ för vagnen om sig)
Här var vi nere i parken o matade Änderna "ankorna"





(haha vilken jävla min)




(tjeckar läget under bordet på Rc-banan)




(jag bara älskar denna bilden)
Ska jag oxå förstora upp ^^



(krypa under bäddsoffan e ju ett sätt o roa sig)



O nu la uppladdningsbildprogrammet av för min dator suger fartal RÖV!!
så nu lägger jag ner detta.. får ju fan damp på att lust o slå sönder skiten =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0