Jobbig dag!!

det är då jävla hopplöst va de ska kännas tungt vissa dagar alltså..
idag e en sån där dag..
Erik kom hem på lunchen jag "låtsades skoja"
gå inte stanna hemma med mig.
han gick o tyckte jag va knäpp..

nu sitter jag här snart tre timmar senare o känner mig mer illa t mods än någonsin o ensammast i världen.
lyssnar på "halv deppig musik"
vet att man ska göra tvärtom men de funkar inte för mig..
det ända som jag kan få mig t o lyssna på som inte är så deppigt är usher nya låt
Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love

det är den ända som jag lyckas lyssna på som inte är för deppig som sagt.. men blir inte så mkt gladare för det.
har fan gått hemma för länge nu känner jag.. blir mupp på redigt.. =/

Arvid fortsätter o va snorig o hostig vet inte om jag törs släppa iväg honom till dagis imorgon heller *suck*
han kommer ju få panik den dagen han verkligen kan gå tillbaka.. stackarn.. =/

känner mig så hemsk när jag lämnar honom där o han börjar gråta e ju fan så jag håller på o börja lipa =(
men de blir väl då de.. vi e ju inte där ännu då han inte e helt frisk ännu *suck*
förbannade virus säger jag bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0