rc-banan!!

Tjolahopp ^^
idag har man tillbringat dagen ute konstant HELA tiden ute i solen man lär ju klia sönder sig inatt lr nått känner på mig att jag får en allergifrossa ionom kort.!!


har lagat mat i stormköket idag med bjude alla som va där på hamburgare ^^
vi är snälla vi =D sen kom den e gö lustig gubbe som undra om de kosta inträde o grejer haha =)
o sen fick han en hamburgare han med o sen höll han aldrig käft jävlar va han pratade =P

jag lyssnade ungefär på hälften o sen tjatade han sönder mina öron om sodastrem falskor hur dyra dom va o att han hade gjort en egen uppfinning lr va de va så man kunde köra 33 o 50cl flaskor i en oxå för de blev ju sååååå mkt billigare o smidigare o ta med sig.. eeeh. hallå vill jag ha en 33 lr 50cl flaska med bubbel vatten så häller jag väl ifrån den stora flaskan som medföljer sodastreem apparaten? =O

Arvid somnade där ute i vagnen efter lite stök hit o dit =)
o nu är han snorigare än någonsin känns de som.. o hostar som jag vet inte vad.. känns som om de kommer bli en låååång natt inatt lr nått =/
men visst man ska inte gå händelserna i förväg men iaf..

nu ska jag gå o göra välling t min älsklings skrutt för tror han igentligen är trött faktiskt.. =)




VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0