Söndag!!

Hallå där i HÖST mörkret!
shit i baljan va de börjar bli mörkt om kvällarna nu..

Idag har man fått relativt mkt gjort =D
jag har bakat frallor o burkbröd ^^
städat tvättat o handlat *stolt*


sen har man tittat på film ikväll nu hehe såg kick ass ^^ redigt underhållande o rolig film faktiskt =)

imorgon är de dagis som vanligt igen.. 
nu börjar de bli redigt allvar här. bara två dagar kvar sen ska han vara på dagis sj.. =/
iiiiih halv panik.. hm..

ska ta med lite saker t dagis imorgon som ska vara där.. =)
så blir typ full packning hehe.. =D

nu blir de sängen känner jag..jisses så trött jag är..
o jag hatar de här förbannade delade tangetbordet.. träffar ju knappt rätt en ändaste gång... GAAAH
hehe..

GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

får du tangentbordsdyslexi på det? jag hatar såna där delade saker. går ju fan inte å skriva. :P

evapeva är ju hon som vann veckans blogg hos 18åringa 2barnsmamman :P

haha.. som jag skrev till henne- bloggvärlden är också rätt liten minsan. hehe :P

2010-09-06 @ 16:51:29
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

snörvel snörvel, nässprayen är min bäääschte vänn...^^



haha! :P

2010-09-06 @ 19:52:49
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0