vet varken ut lr in!!

Ikväll är oxå en sån där kväll då jag vet varken ut lr in.
vet inte på vilket ben jag ska stå på osv.
känns som om jag svikit en av dom underbaraste personerna i mitt liv genom o ha tage steget o flytta ifrån
skit hålan jag borde i innan..  =(
FÖRLÅT! du anar inte hur dåligt jag mår över detta varje dag?
känner mig riktigt jävla ELAK!! =(

känner mig redigt ego känns som om jag inte brydde mig om dig men de gjorde jag o GÖR fortfarande även att de kanske inte verkar så alla gånger? =/
jag ÄLSKAR dig. Vill att DU ska ha de bra o inte känna någon jävla otrygghet som du gör vissa gånger pga.....
tänker inte säga mer. MEN en dag kommer nog det med att gå till sig EN VACKER DAG om 100år känns de som.. =(
de där med hjärnkapacitet verkar ju inte exitera vissa gånger hos somliga.
ibland börja jag undra om jag är den ända inteligenta människan på jorden lr nått..
ibland känns de fan som det sammtidigt som jag kan känna mig jävligt iq befriad..
hur går det ihop sig?

hur fan kunde de bli så här?
*biter mig i läppen för att  INTE börja gråta igen*

trött på att gråta. orkar inte gråta HELA tiden.
men ändå måste jag för att få ut allt.. o de är fan visst mkt som ska UT!!
hinner ju ALDRIG börja bearbeta någonting känns de som..
kommer bli knäpp om det ska hålla på så här..
ge mig ett jobb ett hus en bra inkomst så kanske jag blir liiiiiite gladare?

Vet inte om jag ska sluta äta piller heller glömmer ju bara o ta dom.. jobbigt som fan o oregelbunden som fan oxå.. kan ju dröja  3månader innan nästa kommer helt sjukt.. jag vill ha regelbunden ska de vara så svårt?
o pga tabletterna ökar jag i vikt med enligt alla.. va fan ska jag äta dom för då?
äter dom ju även till ingen nytta.. blir ju aldrig av ändå.. de gör ju för ONT =(
har inte vare som de ska sen dagen då underverket kom..<3

åååh allting e bara så jobbigt just nu..
det är så jävla mkt som jag VILL
men hittar ju inte orken t o äns ta tag i början.. =( hur fan ska jag HITTA den? =O
ont i magen har jag.. panikångest om vart annat. får ångest när jag kommer på mig själv att skratta busa o allt sånt.. jag borde va ledsen ligga i sängen hela dagen glömma bort o äta o duscha börja lukta illa sånna saker för att verkligen börja bearbeta SORGEN!
men jag hinner ju inte.. =(
de ska tvättas städas plockas passas lagas mat handlas gå ut med hund. byta blöja kolla febern. snyta näsa matas torkas tvätta händer söva ner.. väcka byta kläder borsta tänder komma på nya sätt att sysselsättas
OSV

mitt huvud orkar inte med längre. min kropp känns som en robort.
inga pengar får jag. jag bidrar med absolut INGENTING totalt VÄRDELÖS är jag
känner jag mig som.

fy fan vilket happy inlägg de vart känner jag. men
e TVUNGEN o få nått ur mig o det är därför jag har bloggen.
men känns inte redigt som de heller hjälper alla gånger..
MAMMA ta mig här ifrån
kom o hämta mig för en stund lr två..
älskade du kom o ge mitt ett gått råd vad jag ska göra hur jag ska börja osv..
SNÄLLA!!! <3
på nått vis MÅSTE det gå.. gäller väl bara o lyckas komma på det med. hur jag nu ska klura ut det sj som allt annat. för det är ju ingen annan som gör det åt mig =(

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Ja nu är det 1.1grader ute. brr.



Usch! hoppas det känns bättre imorgon!

Kram

2010-09-26 @ 01:07:10
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0