de är som vanligt!!!

fan så trött jag blir på dig rent ut sagt.
o vägra inse att du ändrar o ha dig hela tiden o att de är HOS dig problemet ligger de vägra du med inse.
jävligt lätt o försöka lita på dig att de blir så med.
du blir arg på mig för du påstår att de är jag som inte vill träna.. PÖH!!!
de är ju du som inte  vill träna med mig tydligt..
för du ändrar hela tiden.. har vi sagt en tid så skjuts de fram för du ska göra de o de först..
osv inte undra på att man blir trött t slut.

fattar inte hur jag kan vara så jävla godtrogen varje gång.
nääh nu fan skiter jag i de här o kör mitt egna race istället för de va ju tydligen så du ville ha det.

ja ja.. ska ta o springa sj ikväll iaf med lite spotify i örona så funkar nog de med ska du se ^^

ensam e starkast igentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0