GAAAAH!!!!

Vet faktiskt inte vad jag ska tro längre lr känna. men e livrädd för att de som skulle ha hänt för snart 3års sen håller på att hända. =(

blir så trött på dig.. VARFÖR??
de är en ständigt jobbig fråga som far runt i huvudet på mig..
o inte fan blev de bättre av att den som ska föreställa sig o va där hela tiden för mig antydde att jag håller på att bli sjuk i huvudet.. =(

seriöst hur jävla mkt ska man behöva stå ut?? =O

HATAR min syster.
hatar min far till o från.
avskyr att min så kallade livskamrat INTE förstår mig..
skämms för o bära mitt efternamn =(
Skämms tydligen till o med för o vara en del av mig..
sååå ja jag e fan snart inne på PSYKET om de inte sker en drastisk förändring.. =/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0