hur fan!!!

hur fan har de gått förbi mig o runt mig så länge. varför har inte poletten trillat ner förens nu? =O
jag har o är ju ett jävla monster psykfall mot somliga människor o så tycker jag dom e helt idioto to me..

eh de gubben gick inte ihop..
ja jag vet att jag kan lååta jävligt sur tvär osv.
medans jag bara pratar vanligt o säger typ till på skarpen.
får ju oftast spydiga kommentarer från en viss om att ja men han är bara ett BARN!!!
men ja för helvete jag pratar t min son.
men enligt han/dom så pratar jag ju som om han vore en idiot trög vuxen människa? lr hur sjutton dom har sett på att så vet inte riktigt hur jag ska formulera mig längre.
vet inte vem jag sj är.. =(

så ska börja jobba med mig sj nu hos psykologen.
så får vi se om de blir någon ändring på bemötande från vissa. när jag ÅTER igen ÄNDRAR på mig lr va sjutton de e frågan om aja de märker jag på onsdag nästa vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0