Solen har skinit hela dagen vi har varit o...

mms_img53499 (MMS)

Solen har skinit hela dagen vi har varit och badad i östra havsnäs idag igen badat två gånger i år jag som inte trodde de skulle bli en ända :-P till och med erik badade ju ;-) jag blev mäkta imponerad faktiskt trodde jag aldrig haha. Nu sitter man i soffan och inväntar en ner sövd skrutt :-D känner redan nu hur de kliar på kroppen. Får nog ta några tabbletter innan de är dags att sova. :-P imorgon på kvällen innan vi ska åka hem blir de 25års kalas :-P träffa eriks halva släkt haha den är inte liten den :-P nähä nu ska jag ta mig några piller och sen ge hunden mat sen ska jag nöta på soffan :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0