mamma <3


värste blomhavet fick du.. <3

älskade mamma om du bara kunde förstå hur jävla tomt det är här UTAN Dig =(
men jag vet att du förstår mer än vad jag begriper sj.
hatar den här världen nått extremt när jag faller tillbaka så här =/
fattar inte hur jag kan vara glad en hel dag igentligen när jag inte är hel o aldrig kommer bli hel nått mer..

jag blidde fan trasig när du lämnade oss (MIG) kvar här på denna jävla skit jord.
för det är ju bara skit nu när japan håller på o gå under lr nått. man får väl va rätt glad ändå att man bor i SVERIGE men ändå ska vi klaga på allt o inget.
vi svenskar är fan aldrig nöjda jämnt ska vi hitta nått o gnälla på.. =O

men hur som havet jag är fan inte hel utan dig..SAKNAR dig så förbannat mkt att jag har gått sönder helt. =(
men jag hoppas du ser att jag sliter som ett djur för att inte sluta som du?
vet de låter elakt men du förstår hur jag menar.. <3
älskar dig så förbannat mkt.. <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Kämpa på. Förstår att det är jobbigt! <3

2011-03-16 @ 23:37:46
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0