allmänt svammel!!

Hej älskade mamma. som du sett har jag ringt t läkarhuset idag och jag har fått ändrat tiden hos dietisten ytterligare en gång då hon ändrat den från 26 till den 2:e trotts att jag sa att jag inte kunde då.. less blir jag på folk som inte lyssnar o hon stressar ju värre än värst så jag vet i sjutton..
men nu ska jag dit den 16 iaf. så får vi se hur de har gått då..
Ska bli skönt men ändå inte och komma upp t strömsund då jag inte e så förtjust i svärfar vet inte vad jag har honom. Jag o äldre gubbar går tydligt inte ihop..

Förstår heller inte varför inte pappa ringer o tjeckar läget hur det är med Arvid osv när han vet att han e sjuk? =( varför är de alltid jag som ska ringa o säga än de ena än de andra.
Han klagar hela tiden på Frida men hon hör ju inte av sig heller.. inte t mig heller utan istället klagar hon t jeanette över att vi umgås så himla mkt.. men visa att du oxå vill då?
hon är inte alls den gudmor jag hade hoppas på att hon skulle bli/vara. istället vet jag inte vem som ska ta hand om honom just nu om de skulle hända mig o erik nått då jag inte känner att jag kan lita någonting på Frida.

Många dummar tankar som far runt ska tillbaka t skolan imorgon iaf. så får vi se vad Erik tycker om jag ska va hemma någon mer dag. har Vabbat idag iaf sov tillsammans med Arvid i två timmar de såg du säkert.
o så ringde någon på okänt nummer?? WHY?? o jag hatar o svara på okänt nummer o så blir jag så frusterad över varför de inte kan visa lr prata in ett mobilsvar då om de va nått viktigt. lr ringa igen?
vill ju ändå veta vem de va som ringde men e ju inte så lätt då de vägra visa sitt nummer.

nähä ska väl försöka ta o gå ut o gå med hunden runt kvarteret som vanligt de ända som jag orkar med just nu känns de som. har ju iaf skaffat en liten hjälpreda ändå som hjälper mig.. hon e oumbärlig lr va de heter.. skulle inte klara av vardagen utan henne just nu känner jag.

För allting e kaos men ändå inte.
de är så himla mkt som jag skulle vilja få ur mig men vet inte hur.. funderar på om jag måste ringa dagis imorgon o berätta hur de ligger till?
vet inte vad man ska göra men hoppas på att de verkligen hjälper de här nu.. Tycker så synd om Erik med som envisas med o ta hand varje natt o inte får sova. medans jag ligger o halv sover hela tiden.
känner mig som en rutten fågelfis som sagt men jag försöker göra så gott jag kan med annat istället.

älskar dig mamma kommer jag alltid göra.
puss  o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0