dumma karl!!

Hej mamma..
vet seriöst inte om jag orkar med min så kallade pappa längre.?
VARFÖR i helvete ska han vara så där för?
du såg la kanske hur jag reagerade igår? jag försökte verkligen inte brusa upp men istället så rann bägaren över för erik. o pappa vart sur o sa ah vi hörs imorgon.. hejdå.
suck.. varför ska de alltid bli ett jävla hallå om skit saker som maten varje gång? varför ska de jämt vara sånt jävla hallå om de? o sånt jätte besvär? förstår mig seriöst inte på han. o så anklagar han mig för att vara kinkig på maten? va  fan har han fått de ifrån? o hela tiden e så mkt lättare o laga mat o när frida kommer på besök för hon säger oavsett vad man lagar så va de gott. jaha e inte jag sån?
va var de för fel på o fortfarande laga potatisgratäng o fläskfile o lingonsås?
förstår ingenting varför inte de funkade fortfarande? måste jag säga amen de funkar fin det ändå?

de första han sa när du lämnade oss va att vi måste sluta tjaffsa om små saker o hålla sams nu vi måste det.. de måste va slut på alla meningslösa bråk..
men de återstår ett problem.. de är ALLTID han som startar dom geonom att upprepa frågan situationen om o om igen om maten t han får ett svar som passar honom.. att jag fixar maten lr?
de kan ju han fet glömma. blir så less på att de hela tiden ska bli tjaffs om detta..
inte undra på att man drar sig för att komma hem o hälsa på när han hela tiden ska tjaffsa om maten.
blir jämt så här när "alla" ska komma hem.
o så slutar de med att Erika får psykbryt o vräker ur sig någon katig jävla kommentera så jag har lust att smälla t henne o åka där ifrån för jag blir så jävla lack på att de alltid ska framstå som att de är jag som inte kan ta beslut osv. varför kan inte han fatta nått? 'de gör jag varje gång de få gånger dom kommer hit.
jag lagar mat o passar de inte dom så får de va utan så enkelt är det.

varför kan inte han resonera så?
nej han ska vara alla till lags o jag e de som e besvärligast?
kommer dörja läääänge innan jag tänker åka dit igen..
för han tyckte även att jag skulle ringa o prata med frida o att hon o jag skulle komma fram t va vi skulle äta.. åååh blir störd på karl fan..

seriöst va fan såg du hos den där grissvinkarln?
äääh orkar snart inte mer..
tänker äta hos Eva idag sen får vi se va de blir av resten. tänker inte stanna där länge då han e så jäääävla jobbig.

önskar du fanns hos oss...
Älskar dig.. puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0