hur sjutton?

Hej mamma..
är de verkligen så?
att vara gift med mig och bo ihop med mig är som att vara i fängelse?  =/

isf vill jag seriöst inte vara med längre om jag är så hemskt som människa?
Frågade Erik men fick bara ett skrattande svar tillbaka.
antar han tyckte att jämförelsen va bissar lr nått.

finns så mkt annat o lägga tankarna o energin på men jag vet inte den sved faktiskt den jävla jämförelsen.
Ingen tycks riktigt förstå hur hemskt jag mår sen du lämnade mig.

Har ju visserligen två personer lr kompisar som är i samma situation som jag men vet inte riktigt ändå.
känner mig inte lättad på nått vis.
känner mig bara frusterad..

lider så med micka då hennes bror kämpar så för att de ska gå så bra som möjligt för deras lilla.
hur fan kan man göra så? Kan du på nått sätt påverka o se till så att mupparna slutar hålla på som de gör mot dom?

blir så less de finns dom som inte borde få ha barn alkolister osv o sådana som slår sina ungar men de får fortfarande ha sina ungar kvar.

WHY??

MAD FUCKING WORLD alltså.
önskar som sagt att jag kunde göra någonting åtminstånde men men..

Saknar dig så oerhört mycket.

puss o kram älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0