less!!

om jag ändå visste HUR jag ska få läkarna att göra allergi test på mig..
jag vet inte hur jag ska få dom att fatta att jag vill börja käka tabletter mot solen igen.
vill veta om mina värden e åt helvete o inte osv.
kolestorolet lr va de heter.. tror de ligger bra.. men varför fick jag ingen rätsida i nått för?
blir så less att man ska behöva TJATA sig helt utpumpad på att få nått vettigt svar på dom få frågorna jag har.
få se om de tar mig på mer allvar när erik e mig på onsdag då jag ska t läkarhuset.

Ibland önskar jag att jag va liten igen o att du hjälpte mig med dessa jobbiga beslut o tjaffsade med dom istället du va så mkt bättre på sånt än vad jag är.
för jag fomulera mig fel tydligt för händer ju inget. =(

dessutom e de ett himla liv utanför klassrummet. less blir jag på allting.
ska försöka gå ordning på engelska arbetet nu.. skicka en kopia t erik så får han läsa igenom o ändra åt mig =D

puss o kram.. love you mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0