älskade mamma <3

Mamma vad gör man när man känner att man inte orkar så mkt mer?
vad gör man om man känner fullständigt frustration över att somliga gnäller o kallar sina så kallade X för typ oslo o så ändå umgås man med dom o kallar honom än de ena än de andra.
han har misshandlat henne o ändå så håller hon på o umgås med han.
förstår mig inte på henne.

o jag blir bara irriterad.. trodde jag skulle få t att o träffa några "vettiga" människor o bli kompis med när jag började i skolan men tydligt inte.
blir så less.
varför kan jag inte lyckas träffa någon som e "normal" fast de finns ju inget som heter normalt så men iaf.
bara olika sätt att se på saker o uppfattas vara normalt typ.

Den ända vän jag har e mer som en syster för mig istället.
de känns ju lite fel de oxå..

har ju fått tillbaka kontakten med fia iaf. men är ändå inte riktigt samma sak känner jag då jag skulle vilja ha henne närmare så man kunde gå över o prata face to face typ..
ska försöka skriva här minst en gång om dagen t dig mamma då jag verkligen behöver skriva av mig precis som ja känner o tänker.
visst fan skulle ju ta o skriva matschema över vad jag ätit i två dagar lr va de var t nästa möte hos dietisten!
så har jag gjort matsedel för den här veckan så nu börjar vi kanske få lite ordning på de hela.

jeanette o Fredrik har ju varit här  fredag lördag. o torsdag åkte jag Arvid ut t stallet t jeanettes häst.
o de märktes att våfflan inte sett hästar sen du lämnade oss.
jösses va hon vart lustig. jag vart nästan gråtfärdig med.
o Arvid vart så glad över häst först i början va de mest bara hemskt tyckte han men eftersom vi gjorde de i hans tackt så tordes han t slut ta mod t sig o hälsa på hästen sj.

förstår inte varför pappa ska vara sådan att han tvingar fram han t nått han visar att han e rädd för först.
blir så irriterad på honom.

men jag ska kämpa vidare nu o ta nya tag den här veckan med maten o allting så jag lyckas gå ner dom där  4kg så dietisten blir nöjd o jag med då jag mest troligt får berömmet =)

älskar dig mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0