väggen e nära nu!!

Hej mamma..
The botten is nådd nu..
Kan de aldrig få kännas bra? Det ÄR för mycket just nu med allting runt Arvid.
Vet seriöst inte om jag orkar med mer. väggen är jävligt nära just nu..
Bröt ju ihop igår. jag pallar inte.. jag vill inte kan inte får inte HAR inte lust..
varför kan han inte få klassas som vilket barn som helst för?

Nääh iväg med han bara.. skicka runt han som en jävla vodo docka vettja. De blir nog så jävla mkt bätter då.
Seriöst mamma hade behövt dig nu.  Jag har fått så mycket men jag har förlorat mer. fan vad jag hade behövt dig nu.. Allting e 546871654313113078465161561651 ggr tyngre utan dig.

Men de tycks ingen förstå. Varför i helvete ska världen vara så orättvis?
De är inte rättvist. jag har redan fått genom lida massa skit. och så  tycks de aldrig ta slut utan bara komma mer hela tiden.
vet inte om jag vill placera han på nått nytt dagis.. men dom tycker ju inte att han plattsar in där och att han e för "stirrig" och så har dom inte den tiden med han som de hade velat ha..

men för fan sätt in MER personal då? Anställ ANNA?? vikarien så blir de ju en extra? så kan dom lägga mer tid på Arvid problemet löst? jävla snik kommun som inte kan utan de ska "skäras" ner på allting.

jag ORKAR INTE!!! *PANG* väggen slog mig.. vet inte om jag ska klassa de som jobbigt lr som semester av att komma iväg t strömsund.. sova ut får vi ju iaf göra. men sen då? kommer de kännas bättre av o bli utvilad? vet i fan faktiskt.

Ska t optikern idag o kolla om linserna sitter bra. o ev få nya tror jag.. de märks.
känner mig helt orkslös just nu så jag orkar inte bry mig om hur de igentligen skulle ha känts.

herrå mamma älskar dig..
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0