mamma hjälp!!

fuckt up på allting.
Mamma för helvete får jag göra dig sällskap? kan du  möta upp mig någonstans?
snälla jag orkar inte mer.  <3

sitter o hostar o näst in till spyr av paniken då jag inte får luft längre pga denna pollen..
ska ringa läkarhuset o be dom boka en tid för allergi test.

för  jag pallar inte o ha de så här längre.

de är för mkt. slutar skolan om knappt tre veckor.
o då ska jag lyckas fått till de där jävla arbetet i samhällkunskapen o de lär jag ju inte få då jag inte fattar nått av vad jag håller på med.


hatar jävla folk också som ska lägga sig i o ta reda på mer än va de igentligen skulle få veta.
seriöst jag orkar inte.


mamma jag behöver proffs hjälp..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0