HM......

Mamma!!
 
De är INTE kul o höra pappa gråta i telefonen för fem öre..
men ändå skönt o veta att han har känslor..  eller ja känslor har väl alla? men ja du fattar vad jag menar.
 
INTE de roligaste samtal pappa o jag haft oss i mellan men de vart fam rekord i samtals tid  =P
1 timme o 25 minuter =P
 
känndes inte bra o lägga på när han började gråta igen heller men aah va skulle jag göra??
han vill träffa någon.. hur gör man?? va säger man???
pappa träffa någon annan än dig??? =O
 
tanken får mig o inte förstå ett skvatt.. men som sagt varför skulle jag bli arg om han nu träffade någon annan än dig? förstår mig inte på karro som e arg på klas i byynn =O
jag skulle mer bli glad för pappas skull att han kan gå vidare.
o de tror jag du med skulle?? för du vill väl inte att pappa ska ligga där varje kväll i sängen o gråta för att han känner sig ensam o inte har någon o hålla om..
de som är hans största bekymmer nästan.
 
allt annat går så bra förutom när han ska sova.. o jag förstår honom..
 
man kan inte annat än o sakna dina kramar.. <3 <3 <3 <3
 
nu får jag nog ta o släcka ner här o blåsa ut ljusen o gå o lägga mig i min ensamhet eftersom erik tycks ha somnat inne hos Arvid känns de som... hunden har somnat på golvet =P o jag har glömt o ta min medicin kom jag på nu.. UPPS
 
måste ta o fylla på dosetten med.. hm..
 
Älskar dig mamma  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0